کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316373 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه‌نمایش توشیبا اجازه‌ٔ انتقال بین موبایل‌ها را خواهد داد

این روزها شاهد صفحات نمایش سه‌بعدی زیادی هستیم که ادعا می‌کنند برای تماشای آنها نیازی به عینک نیست اما صفحه‌نمایش سه‌بعدی که کیفیت ۴K داشته باشد متاعی نیست که به این راحتی در بازار یافت شود.


3d-mobile-screen

شرکت توشیبا که آوازهٔ خوبی در ساخت صفحات نمایش سه‌بعدی دارد، از ساخت صفحات نمایش سه‌بعدی با کیفیت ۴K خبر داده است. جالب اینجاست که توشیبا مدعی شده صفحات نمایش سه‌بعدی ساخت این شرکت که نیازی به عینک مخصوص نیز ندارند را در گوشی‌های موبایل نیز می‌توان به کار گرفت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در این تکنولوژی از لنز ال‌سی‌دی گرین‌ (LCD GRIN) برای سه‌بعدی نمودن صفحه نمایش ۱۵ اینچی با کیفیت ۴K استفاده شده است و همانطور که گفته شد، با این متد جدید نیاز به عینک‌ سه‌بعدی کاملا مرتفع شده است. جالب اینجاست که توشیبا به فکر افرادی که در مشاهده تصاویر سه‌بعدی مشکل دارند و یا به هر دلیل تمایل ندارند تصاویر را به صورت سه‌بعدی ببینند نیز بوده است و صفحات نمایش جدید خود را به نوعی طراحی کرده که کاربر بتواند نحوه نمایش سه‌بعدی و دو بعدی را انتخاب نماید.

مکانیزم لنز طراحی شده جدید توشیبا، اثرات غیرطبیعی تطابق تصاویر را در صفحه نمایش‌های سه‌بعدی کاهش داده و سینگال‌های مزاحم و ناخواسته را تا میزان ۲ درصد کاهش می‌دهد. صفحه‌نمایش‌ سه‌بعدی جدید توشیبا از رزولوشنی معادل ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل استفاده می‌کند و همانطور که گفته شد می‌تواند تصاویر را به صورت سه‌بعدی و دو بعدی بدون نیاز به عینک‌های مخصوص نمایش دهد.

توشیبا مدعی است امکان مشاهده تصاویر به دو صورت سه‌بعدی و دو بعدی قابلیتی است که بیشتر از همه در صنعت‌ موبایل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در کنار صنعت موبایل، پیش‌بینی می‌کنیم در صنایع پزشکی نیز صفحات سه‌بعدی بدون نیاز به عینک توشیبا کاربرد‌های مفیدی داشته باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم توشیبا در تولید صفحات نمایش سه‌بعدی ید طولایی دارد و اولین صفحه‌نمایش سه‌بعدی خود را که نیاز به عینک نداشت در مهرماه سال ۹۰ به بازار معرفی کرد. انتظار داریم تا صفحه‌نمایش سه‌بعدی جدید نیز در نمایشگاه CES امسال که از ۱۶ دی‌ماه در لس‌وگاس برگزار می‌شود، رونمایی شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24338 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/08 تعداد مشاهده: 1240
سافت گذر